سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://727.parsiblog.com اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا و مرجعنا الخامنه ای صفحه نخست درد دل با شهدا، خاطرات شهدا، دل نوشته ها، وصیت نامه شهدا و مطالب گوناگون دیگر با محوریت دفاع مقدس و شهدا را، در این بخش می‌توانید ببینید سرگذشت و شرح حال شهدای دفاع مقدس را، این‏بار به روایتی دیگر و بیانی متفاوت‏تر از دفعات قبل بخوانید شامل: بیانات و خاطرات مقام معظم رهبری و... امام زمانی باشیم! درد دل با امام زمان، دل‌نوشته، مطالب تحلیلی و... چرا حجاب!؟ مطالبی پیرامون فلسفه حجاب، حجاب برتر، فواید حجاب، تأثیرات روانشناختی حجاب و حجاب در شرق و غرب...  اولین اس ام اس کده ارزشی، با موضوعاتی همچون: دفاع مقدس، شهادت، وصیت نامه شهدا، شعر، نیایش و... وهابیت چیست!؟ چرا دین!؟ حماسه عاشورا ... لینک سایت های برگزیده ارزشی، به تفکیک موضوعات، همچون: دفاع مقدس و شهدا، دفاتر مراجع و سایت‌های علما، سایت‌های اختصاصی شیعه، پایگاه های قرآنی، علوم اسلامی، مهدویت و... شامل: نقدهای اجتماعی، مقالات و تحلیل‌های سیاسی و... قالب‌های طراحی شده وبلاگ را ببینید، انتخاب کنید و استفاده نمایید تصاویر منتخب، متنوع و دسته بندی شده شهدای شاخص دفاع مقدس و... (این قسمت در حال تکمیل می‌باشد) فایل‌های صوتی منتخب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، با میکس آهنگ پس زمینه زیبا و... اگر وبلاگنویس مذهبی - ارزشی هستید، وبلاگ خود را معرفی کنید و در معرض نقد دیگران قرار دهید کلیپ‌ها و قطعات ویدیویی جالب از سخنرانی‌ها و دیدارهای مقام معظم رهبری، شهدای دفاع مقدس، مناطق عملیاتی و... وبلاگ حاضر با هدف ترویج فرهنگ اصیل شهدا و شهادت، زنده کردن یاد آن بزرگواران و گام نهادن بر ردپای ایشان برای حرکت در مسیر ولایت و البته لبیک به ولایت فقیه و ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه‌ای (اروحنا له فداه)، کار خود را شروع کرده و در راه تحقق این اهداف با تمام توان پیش خواهد رفت... نکته نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را، علاوه بر قسمت نظرات هر مطلب، می‌توانید از این طریق با ما در میان بگذارید نسخه RSS






















مدیریت و مقام در نظام اسلامی ، وسیله است ، نه هدف ؛ وسیله‌ای است برای اقامه حق ، خدمت ، دلی به دست آوردن ، چهره‌ای را خندان ساختن ، گرهی باز کردن و قلبی را شاد نمودن.

آنان که به مقام با دیده نان و آب نگاه می‌کنند ، لیاقت مدیریت ندارند. آنان تنها به فکر پرکردن کیسه خود و بستگان خود هستند. آنان تلاش می‌کنند نان خود را به تنور ریاست بچسبانند و تا تنور داغ است ، نان هفت پشت خود را بپزند و بار خود را ببندند و در این گیرودار است که مردم نابود می‌شوند ، اقتصاد لطمه می‌خورد ، زندگی‌ها فلج می‌شوند و راه برای سوءاستفاده ، اختلاس ، باندبازی ، سندسازی ، فاکتورسازی و همه چیز باز می‌شود.

حضرت علی(ع) به حاکم اهواز فرمود: «این فرمانروایی امانت است. اگر کسی آن را تبدیل به خیانت کند و از آن سوءاستفاده کند ، تا قیامت مورد لعنت خدا قرار می‌گیرد. هرکه خائنی را (به عنوان مدیر) به کار گیرد ، حضرت محمد(ص) در دنیا و آخرت از او بیزار است».

حضرت علی(ع) حاکمان را به عبرت گرفتن از دیگر حاکمان فرامی‌خواند و می‌فرماید: «کجایند عمالقه و عمالقه زادگان؟ کجایند آنان که لشکرکشی‌ها کردند و شهرها ساختند و کشورگشایی کردند؟ چه شد آنان که ساختمان‌ها بنا کردند ، قصرها ساختند و آن‌ها را فرش کردند و آماده ساختند و ثروت‌ها اندوختند؟»

حضرت امیر(ع) هنگامی که کفش پاره خود را می‌دوخت ، به ابن عباس فرمود: «نزد من امارت و حکومت بر شما ، از این کفش پاره بی‌ارزش‌تر است ؛ مگر این‌که بتوانم به وسیله آن ، حق را اقامه یا باطل را محو کنم».

همچنین فرموده‌اند: «بر پیشوای جامعه و حاکم لازم است طبق حکم خداوند مدیریت کند و امانت‌دار باشد. در آن صورت بر مردم لازم می‌شود به حرف او گوش دهند ، از او اطاعت کنند و به دستورش عمل نمایند».

آقای مدیر ، اگر همین امروز حکم مدیرکلی شما را بدهند ، یا اعلام شود در انتخابات برنده شدید ، چه حالی به شما دست می‌دهد؟ به چه فکر می‌کنید؟ اولین اقدام شما چه خواهد بود؟

اگر فردا صبح به شما بگویند استعفا بدهید ، یا حکم عزل شما را تحویلتان دهند ، چه حالی به شما دست می‌دهد؟ سکته نمی‌کنید؟! قلبتان درد نمی‌گیرد؟! به همه چیز بدبین نمی‌شوید؟! پشت به همه خوبی‌های خود و اسلام و انقلاب نمی‌کنید؟! به زمین و زمان بد نمی‌گویید؟!

تاکنون شده که در مقام مدیریت ، کار خیری انجام دهید و مشکلی از کسی حل کنید و خدا را شکر نمایید؟

امام علی(ع):

«نکند تنها آرزوی تو از رسیدن به مقام‌های دنیایی ، رسیدن به لذتی یا انتقام گرفتن از کسی باشد ، بلکه باید آرزویت احیای حق و محو نمودن باطل باشد.






: لینک‌های دوستان :

دانلود آهنگ جدید

لیموب، طراحی سایت

فروشگاه لیمواستور

قرار دادن لینک های فوق در وبلاگ، به معنی تأیید محتوای آن ها نمی‌باشد.