سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://727.parsiblog.com اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا و مرجعنا الخامنه ای صفحه نخست درد دل با شهدا، خاطرات شهدا، دل نوشته ها، وصیت نامه شهدا و مطالب گوناگون دیگر با محوریت دفاع مقدس و شهدا را، در این بخش می‌توانید ببینید سرگذشت و شرح حال شهدای دفاع مقدس را، این‏بار به روایتی دیگر و بیانی متفاوت‏تر از دفعات قبل بخوانید شامل: بیانات و خاطرات مقام معظم رهبری و... امام زمانی باشیم! درد دل با امام زمان، دل‌نوشته، مطالب تحلیلی و... چرا حجاب!؟ مطالبی پیرامون فلسفه حجاب، حجاب برتر، فواید حجاب، تأثیرات روانشناختی حجاب و حجاب در شرق و غرب...  اولین اس ام اس کده ارزشی، با موضوعاتی همچون: دفاع مقدس، شهادت، وصیت نامه شهدا، شعر، نیایش و... وهابیت چیست!؟ چرا دین!؟ حماسه عاشورا ... لینک سایت های برگزیده ارزشی، به تفکیک موضوعات، همچون: دفاع مقدس و شهدا، دفاتر مراجع و سایت‌های علما، سایت‌های اختصاصی شیعه، پایگاه های قرآنی، علوم اسلامی، مهدویت و... شامل: نقدهای اجتماعی، مقالات و تحلیل‌های سیاسی و... قالب‌های طراحی شده وبلاگ را ببینید، انتخاب کنید و استفاده نمایید تصاویر منتخب، متنوع و دسته بندی شده شهدای شاخص دفاع مقدس و... (این قسمت در حال تکمیل می‌باشد) فایل‌های صوتی منتخب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، با میکس آهنگ پس زمینه زیبا و... اگر وبلاگنویس مذهبی - ارزشی هستید، وبلاگ خود را معرفی کنید و در معرض نقد دیگران قرار دهید کلیپ‌ها و قطعات ویدیویی جالب از سخنرانی‌ها و دیدارهای مقام معظم رهبری، شهدای دفاع مقدس، مناطق عملیاتی و... وبلاگ حاضر با هدف ترویج فرهنگ اصیل شهدا و شهادت، زنده کردن یاد آن بزرگواران و گام نهادن بر ردپای ایشان برای حرکت در مسیر ولایت و البته لبیک به ولایت فقیه و ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه‌ای (اروحنا له فداه)، کار خود را شروع کرده و در راه تحقق این اهداف با تمام توان پیش خواهد رفت... نکته نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را، علاوه بر قسمت نظرات هر مطلب، می‌توانید از این طریق با ما در میان بگذارید نسخه RSS






















در سال‌های گذشته یکی از با خاطره‌ترین و شکوفاترین سال‌های تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد ؛ چراکه مردم با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی مردی را به ریاست جمهوری انتخاب کردند که خود را خادم جمهور می‌داند. مردم با این رأی پیامی مهم به جهانیان رسانیدند که همان بازگشت به شعارهای بنیادین انقلاب بود.

آری ، این مرد(احمدی‌نژاد) ، همانی است که همه دنبالش بودند. مردی ساده‌زیست ، با هوش و ذکاوت بالا ، کاربلد ، مردمی و مکتبی! مردی که مایه امید مستضعفان و وحشت جیره‌خواران و دشمنان است.

احمدی‌نژاد کسی است که حیرت همگان را موجب شده‌است. او مردی است که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین افراد در عرصه بین‌المللی شده‌است و دولت او ، دولتی است که کمر همت برای خدمت بسته‌است. رهبر معظم انقلاب نیز بارها از تلاش شبانه‌روزی این دولت برای خدمت به ملت یاد کرده‌اند.

این مرد و تفکر هوشمندانه‌اش موجب عزت و سرافرازی کشورمان در عرصه بین‌المللی شده‌است. این مرد غرب را چنان سردرگم کرده‌است که دیگر خود آن‌ها نیز کلافه شده‌اند. از بیان ماجرای «هولوکاست» بگیرید تا دعوت بوش به مناظره.

او کسی است که کتاب‌هایی که درباره‌اش می‌نویسند ، عنوان پرفروش‌ترین را در نمایشگاه کتاب سوریه به خود اختصاص می‌دهد.

آری واقعاً ، احمدی‌نژاد موجب امید و دل‌خوشی رهبر فرزانه و این مردم شده‌است و جلوه‌ای آشکار را از چهره عدالت‌خواهی بر مردم نمایان کرده‌است.

کسی که توانسته است چنین محبوبیتی در میان مردم پیدا کند و موجب امیدواری مردم به نظام اسلامی شود ، قطعاً فردی خطرناک برای غربی‌ها و نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی آن‌ها خواهد‌‌ بود. پس غربی‌ها دست به کار شدند تا این مرد را آماج حملات بی‌رحمانه خود قرار دهند ، از کجا باید شروع می‌کردند؟ آری ، بهترین راه ، رسانه‌ها و تبلیغات منفی و بزرگنمایی مشکلات ریز بود. قلم به دستان مزدور و جیره‌خواران غرب دست به کار شدند. تقریباً بیش از نیمی از روزنامه‌های صبح و عصر ، دولت را آماج بدترین تهمت‌ها و توهین‌ها و حملات قراردادند. انتقاد کردند ، اما مغرضانه! تا جایی که رهبر معظم انقلاب در جمع عظیم مردم سمنان به این نوکران قلم به دست هشدار دادند که دست از این همه انتقاد مغرضانه بکشند. «واقعاً چقدر مظلومی ، آقای احمدی‌نژاد»!

همان احمدی‌نژاد که وجب به وجب خاک ایران را می‌گردد ، همان کسی که مستقیم و رو در رو در هر استان و هر شهری با مردم به گفت‌و‌گو می‌نشیند ، همان که بارقه‌های جدیدی از امید را در دل این ملت ایجاد کرد حالا ببین چطور بی‌رحمانه بر او می‌تازند. نه! واقعاً حق احمدی‌نژاد این نبوده‌است. این انتقادات تا قدری مغرضانه است که برخی حتی اعطای تسهیلات برای اشتغال جوانان را نیز زیر سؤال می‌برند و آن را موجب افزایش تورم می‌دانند ؛ اما نمی‌نویسند که برخی افراد در گذشته با سوءاستفاده از مقام و جایگاه خود چه وام‌های کلانی گرفته‌اند که هنوز هم اقدامی به بازپرداخت آن نکرده‌اند.

ای مزدوران چرا ننوشته‌اید؟ چرا ننوشته‌اید که احمدی‌نژاد با اجرای طرح سهام عدالت چه گام بزرگی در رفع محرومیت برداشته‌است؟ چرا ننوشته‌اید که مصوبات سفرهای استانی احمدی‌نژاد ظرفیت کار اجـرایی

را در کشور سه برابر کرده است؟ چرا ننوشته‌اید که هوش‌و ذکاوت احمدی‌نژاد ، عزت و شرف ما را در عرصه سیاست بین‌المللی چندبرابر کرده است؟ آری ، هرچقدر که می‌توانید بر این مرد بتازید که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید! چرا که پشتیبان احمدی‌نژاد ، خداوند تبارک و تعالی است. چرا که احمدی‌نژاد این مردم را دارد.

آری ، آقای رییس‌جمهور همچنان استوار و صبور به راه خویش ادامه بده. همچنان به فکر فتح قله‌های پیشرفت باش. چرا که این ملت پشتیبان وفادار شماست.

آری ، رییس‌جمهور عزیز بی‌توجه به این دسیسه‌ها به فکر پیشبرد عدالت خواهی باش و بدان همان ملت که تو را برای خدمت انتخاب کرده‌است ، همچنان پشتیبان توست.

خداوندا ، از تو می‌خواهیم که دلسوزان این نظام را یاری کنی و بدخواهان این نظام را به خواری و ذلت بکشانی!

آمین یا رب العالمین






: لینک‌های دوستان :

دانلود آهنگ جدید

لیموب، طراحی سایت

فروشگاه لیمواستور

قرار دادن لینک های فوق در وبلاگ، به معنی تأیید محتوای آن ها نمی‌باشد.