سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://727.parsiblog.com اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا و مرجعنا الخامنه ای صفحه نخست درد دل با شهدا، خاطرات شهدا، دل نوشته ها، وصیت نامه شهدا و مطالب گوناگون دیگر با محوریت دفاع مقدس و شهدا را، در این بخش می‌توانید ببینید سرگذشت و شرح حال شهدای دفاع مقدس را، این‏بار به روایتی دیگر و بیانی متفاوت‏تر از دفعات قبل بخوانید شامل: بیانات و خاطرات مقام معظم رهبری و... امام زمانی باشیم! درد دل با امام زمان، دل‌نوشته، مطالب تحلیلی و... چرا حجاب!؟ مطالبی پیرامون فلسفه حجاب، حجاب برتر، فواید حجاب، تأثیرات روانشناختی حجاب و حجاب در شرق و غرب...  اولین اس ام اس کده ارزشی، با موضوعاتی همچون: دفاع مقدس، شهادت، وصیت نامه شهدا، شعر، نیایش و... وهابیت چیست!؟ چرا دین!؟ حماسه عاشورا ... لینک سایت های برگزیده ارزشی، به تفکیک موضوعات، همچون: دفاع مقدس و شهدا، دفاتر مراجع و سایت‌های علما، سایت‌های اختصاصی شیعه، پایگاه های قرآنی، علوم اسلامی، مهدویت و... شامل: نقدهای اجتماعی، مقالات و تحلیل‌های سیاسی و... قالب‌های طراحی شده وبلاگ را ببینید، انتخاب کنید و استفاده نمایید تصاویر منتخب، متنوع و دسته بندی شده شهدای شاخص دفاع مقدس و... (این قسمت در حال تکمیل می‌باشد) فایل‌های صوتی منتخب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، با میکس آهنگ پس زمینه زیبا و... اگر وبلاگنویس مذهبی - ارزشی هستید، وبلاگ خود را معرفی کنید و در معرض نقد دیگران قرار دهید کلیپ‌ها و قطعات ویدیویی جالب از سخنرانی‌ها و دیدارهای مقام معظم رهبری، شهدای دفاع مقدس، مناطق عملیاتی و... وبلاگ حاضر با هدف ترویج فرهنگ اصیل شهدا و شهادت، زنده کردن یاد آن بزرگواران و گام نهادن بر ردپای ایشان برای حرکت در مسیر ولایت و البته لبیک به ولایت فقیه و ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه‌ای (اروحنا له فداه)، کار خود را شروع کرده و در راه تحقق این اهداف با تمام توان پیش خواهد رفت... نکته نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را، علاوه بر قسمت نظرات هر مطلب، می‌توانید از این طریق با ما در میان بگذارید نسخه RSS






















همین آقای خامنه‌ای

من ، آقای اردبیلی ، آقای مهندس موسوی ، حاج احمد آقا و آقای خامنه‌ای ، معمولاً هفته‌ای یک جلسه با هم داشتیم. نو بت حاج احمد آقا که می‌شد ، خدمت حضرت امام(ره) نیز می‌رسیدیم.

یکی از آن جلسات که در محضر امام برگزار شد ، بعد از عزل قائم مقام رهبری بود. جلسه بسیار تلخی بود. ما نگران آینده بودیم و احساس نگرانی خودمان را به ایشان منتقل کردیم و گفتیم: مشکل مهم ما این است که با توجه به پیری و کهولت شما و لزوم آمادگی ما برای مراحل بعد ، کسی برای جانشینی حضرت عالی نداریم!

حضرت امام(ره) لحظه‌ای مکث کردند و بعد فرمودند: «چطور نداریم! همین آقای خامنه‌ای» اصلاً در ذهن ما چنین چیزی نبود. واقعاً خبر تازه‌ای بود.

بعد از این بیان ، بحث جلسه تمام شد. ولی در همان جا ، مقام معظم رهبری به حضرت امام(ره) گفتند: من از جناب عالی تقاضا می‌کنم که از این جمع بخواهید و تکلیف کنید تا مطالب این جلسه ، سری باقی بماند. ایشان هم فرمودند: «آقایان این مسئله را نگه دارند و جایی بازگو نکنند».

این عمیق‌ترین جمله‌ای بود که من درباره مقام معظم رهبری ، از امام شنیدم.

آیه الله هاشمی رفسنجانی

رهبر شایسته

در زمان ریاست جمهوری آیه الله خامنه‌ای ، معظم له به کره شمالی مسافرت کردند. آن سفر ، سفر بسیار جالبی بود. حضرت امام(ره) گزارش‌های آن سفر را از تلویزیون می‌دیدند.

برای حضرت امام ، استقبال مردم کره و سخنرانی‌ها و مذاکرات مقام معظم رهبری با سران کره شمالی ، بسیار جالب بود ، به حدی که معظم له با دیدن تصاویر تلویزیونی آن سفر ، فرمودند:

«الحق ایشان (آیه الله خامنه‌آی) شایستگی رهبری را دارند».

این کلام امام امت ، برگرفته از الهامات الهی و غیبی حق تعالی بود. امروز ایشان حقیقتاً رهبر شایسته‌ای هستند.

حجه الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی

رویای حکمت

پس از رحلت حضرت امام ، مجلس خبرگان ، آیه الله خامنه‌آی را برای رهبری انتخاب کرد. این موضوع برای من سنگین بود. همان شب در عالم رویا دیدم که در جایی شبیه جماران هستم و همه علما و رجال کشور در صف جماعت نشسته‌اند و منتظر ورود امام هستند ، تا به امامت ایشان نماز را بخوانند.

حضرت امام وارد شدند و هنگامی که به مقام معظم رهبری رسیدند ، دست به پشت ایشان گذاشتند و فرمودند: شما بایستید و نماز بخوانید. سپس رو به جمع کردند و گفتند:

از این به بعد ، باید من و بقیه به ایشان اقتدا کنیم.

با این خواب ، برای من روشن شد که کار مجلس خبرگان بسیار مهم بود و آقا مورد تأیید هستند.

برای بار دوم ، به خواب رفتم و باز همان ماجرا تکرار شد. چون بیدار شدم ، استغفار کردم و خوشحال شدم که چنین موضوعی برای من روشن شد.

برای بار سوم ، خوابیدم و باز همان رویا تکرار شد. چون چشم‌هایم را گشودم ، اشک در حدقه‌ها جاری گشت و گونه‌هایم با نم‌نم باران اشک ، شست و شو گردید.

حجه الاسلام و المسلمین میرحسینی

چهره نورانی

بعد از انتخاب آیه الله خامنه‌ای به رهبری ، روزی من به ملاقات ایشان رفتم. نورانیت فوق‌العاده‌ای در چهره معظم‌له دیدم. پس از دیدار به حجه‌الاسلام موسوی کاشانی گفتم: اگر امکان دارد ، اجازه دهید ، تا من یکبار دیگر آقا را ببینم.

آقای موسوی علت را پرسید و من در جواب گفتم: این آقا ، آن آقایی نیست که بنده با ایشان در مدرسه نواب مشهد درس خوانده‌ام ؛ بلکه در معظم‌له تحولی اتفاق افتاده که خارج از ذهن است. به نظر من ،

آیه الله خامنه‌ای از طرف خداوند ، مأموریت یافته‌اند که این انقلاب و ملت مسلمان ایران را راهنمایی و شهود کنند.

این عظمت ، آن روز ، در چهره مقام معظم رهبری مشهود بود.

آیه الله محمدی گیلانی

تا کنون شخصیتی...

بعد از صدور قطعنامه 598 از سوی سازمان ملل ، فشارهای زیادی از سوی کشورهای قدرتمند دنیا بر ما وارد می‌شد ؛ تا قطهنامه را بپذیریم.

در همان ایام ، خاویار پرزدکوئیار ، دبیرکل وقت سازمان ملل متحد ، برای رایزنی‌های لازم به ایران آمد. یکی از برنامه‌های وی ، ملاقات با رییس جمهور ، آیه الله خامنه‌ای ، بود. پس از ملاقات ، خاویار پرزدکوئیار به من گفت:

رییس جمهور شما در کدام دانشگاه سیاسی فارق التحصیل شده است؟

من از چند دانشگاه معتبر دنیا ، مدرک دکترای علوم سیاسی دارم و بیش از سی یال است که کار سیاسی می‌کنم و اکنون ده سال است که دبیرکل سازمان ملل متحد می‌باشم. در این مدت ، کم‌تر شخصیت سیاسی و رییس جمهوری هست که وی را ندیده و با او گفت و گو نکرده باشم ، ولی تاکنون شخصیتی سیاستمدارتر و هوشمندتر از رییس جمهور شما ندیده‌ام.

آقای علی محمد بشارتی






104 سال پیش ، کودکی به دنیا آمد که برخلاف تصور همه ، برگی از دفتر تاریخ ، توسط وی ورق خورد. کودک دیروز ، رهبر امت امروز گشت و او کسی جز امام خمینی نبود. امامی که به همه ثابت کرد، جهان تنها سه بت شکن دارد: ابراهیم خلیل الله ، محمد رسول الله و خمینی روح الله.

 امام خمینی شخص بارزی بود که توانست کمر اهریمن را خم ، دیو استکبار را معدوم و کاخ سلطنتی را منهدم سازد ؛ بیان این کارها شاید در زبان ساده آیند ، اما تصورش دشوار است. امام کاری را آغاز کرد و نهالی را در سال 42 بر زمین استوار نمود که جوانان معتقد ، دست در دست هم با توکل به پروردگار خویش ، به فرمان رهبر لبیک گفته و خون‌های سرخشان را ریختند تا نهال کاشته شده آبیاری شود.چرا که می‌خواستند آن را هرچه سرسبزتر و بارورتر سازند. آن‌ها به آرزویشان رسیدند.

قیام‌های 17 شهریور ، 13 آبان ، قیام قم و تبریز ، همه و همه نتیجه داد و در پرونده تاریخ ، کارنامه قبولی از آن امام و مردم پاک و سلحشور ایران گشت.

امام خمینی خوشه ستم و سلطنت شاهنشاهی را پس از 2500 سال با داس اراده‌اش و با قبول همه سختی‌ها و مشقت‌ها ، برچید و در زباله‌دان تاریخ جای داد زیرا که وی چنین می‌خواست و خواسته‌اش نیز این چنین عالی جامه عمل پوشید. در شطرنج زندگی امام برنده و شاه مات شد.

امام خمینی قلبی داشت رئوف که در عمق سینه‌اش می‌طپید و چیزی به نام تکبر و غرور در لغت‌نامه وجودش مفهوم نداشت. با کودکان ،‌کودک و با بینوایان ، هم‌نوا و با نیازمندان هم‌راز و با ستمدیدگان ، همگام.

شعارش وحدت کلمه و مرامش استقلال ، خواسته‌اش آزادی و مقصدش جمهوری اسلامی بود.

این وظیفه ایرانی است که باید از این درخت تنومند 28 ساله انقلاب اسلامی که ثمره تلاش امام راحل و شهیدان عزیز ایران است با جان و دل نگه‌داری کرده و راه آنان را ادامه دهد.

انشاءالله





<      1   2      


: لینک‌های دوستان :

دانلود آهنگ جدید

لیموب، طراحی سایت

فروشگاه لیمواستور

قرار دادن لینک های فوق در وبلاگ، به معنی تأیید محتوای آن ها نمی‌باشد.