سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://727.parsiblog.com اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا و مرجعنا الخامنه ای صفحه نخست درد دل با شهدا، خاطرات شهدا، دل نوشته ها، وصیت نامه شهدا و مطالب گوناگون دیگر با محوریت دفاع مقدس و شهدا را، در این بخش می‌توانید ببینید سرگذشت و شرح حال شهدای دفاع مقدس را، این‏بار به روایتی دیگر و بیانی متفاوت‏تر از دفعات قبل بخوانید شامل: بیانات و خاطرات مقام معظم رهبری و... امام زمانی باشیم! درد دل با امام زمان، دل‌نوشته، مطالب تحلیلی و... چرا حجاب!؟ مطالبی پیرامون فلسفه حجاب، حجاب برتر، فواید حجاب، تأثیرات روانشناختی حجاب و حجاب در شرق و غرب...  اولین اس ام اس کده ارزشی، با موضوعاتی همچون: دفاع مقدس، شهادت، وصیت نامه شهدا، شعر، نیایش و... وهابیت چیست!؟ چرا دین!؟ حماسه عاشورا ... لینک سایت های برگزیده ارزشی، به تفکیک موضوعات، همچون: دفاع مقدس و شهدا، دفاتر مراجع و سایت‌های علما، سایت‌های اختصاصی شیعه، پایگاه های قرآنی، علوم اسلامی، مهدویت و... شامل: نقدهای اجتماعی، مقالات و تحلیل‌های سیاسی و... قالب‌های طراحی شده وبلاگ را ببینید، انتخاب کنید و استفاده نمایید تصاویر منتخب، متنوع و دسته بندی شده شهدای شاخص دفاع مقدس و... (این قسمت در حال تکمیل می‌باشد) فایل‌های صوتی منتخب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، با میکس آهنگ پس زمینه زیبا و... اگر وبلاگنویس مذهبی - ارزشی هستید، وبلاگ خود را معرفی کنید و در معرض نقد دیگران قرار دهید کلیپ‌ها و قطعات ویدیویی جالب از سخنرانی‌ها و دیدارهای مقام معظم رهبری، شهدای دفاع مقدس، مناطق عملیاتی و... وبلاگ حاضر با هدف ترویج فرهنگ اصیل شهدا و شهادت، زنده کردن یاد آن بزرگواران و گام نهادن بر ردپای ایشان برای حرکت در مسیر ولایت و البته لبیک به ولایت فقیه و ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه‌ای (اروحنا له فداه)، کار خود را شروع کرده و در راه تحقق این اهداف با تمام توان پیش خواهد رفت... نکته نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را، علاوه بر قسمت نظرات هر مطلب، می‌توانید از این طریق با ما در میان بگذارید نسخه RSS






















... ولادیمر پوتین در دقایقی هیجان انگیز، مبهوت گفتار و منش رهبری شده بود و بیشتر دوست داشت شنونده باشد تا گوینده، آن هم در فضایی ساده و صمیمی... دیدار که تمام شد، گفت: « با حکیم بزرگی که در ایران به حکومت نشسته است، هیچ خطری متوجه ایران نیست. من تمام ویژگی های مسیح را در آیت الله خامنه ای دیدم... در ایران هرچه هست، همین است که در اینجاست. فکر نمی‌کردم ایشان اینقدر همه جانبه باشند. تنظیم سیاست های ایران با رهبری است و او یک حکیم تصمیم گیر است. با وجود او هیچ خطری متوجه ایران نیست. من در ملاقات با آیت الله خامنه ای، معنای قانون اساسی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را فهمیدم. درباره روسیه نیز مطالبی از این حکیم شنیدم که تا کنون از آن غافل بودم». 
ولادیمر پوتین، رئیس جمهور سابق روسیه، تنها در حدود چند ساعت یا شاید چند دقیقه با مقام معظم رهبری دیدار داشت؛ ولی در این مدت کوتاه، واقعیات زیادی را درباره ایشان، مقام ولایت و شرایط ایران فهمید و در این زمان اندک، متوجه شد که با وجود چنین شخصیتی در صدر نظام اسلامی، هیچ گونه خطری متوجه ایران نیست و هیچ شخص و گروهی -هر چند از اغنیا و اقویا- نمی تواند در مقابل این قدرت بایستد و در جهت براندازی و تضعیف آن موفقیتی به دست آورد.
البته نباید فراموش کرد که پوتین، فردی کمونیست و بی دین است و هیچ گونه اعتقادی نسبت به معنویات، امدادهای غیبی الهی و ولایت معنوی امام عصر (ارواحنا له فداه) ندارد و تنها با تمسّک به مشاهدات مادی -با دو چشم سر- توانسته است به این استنتاج عاقلانه دست یابد.
حال سؤال این است که چرا با وجود اینکه فردی کمونیست و سیاستمداری بیگانه همچون ولادیمر پوتین -که تنها چند دقیقه سعادت داشته است مقام معظم رهبری را از نزدیک بشناسد- تا این حد مجذوب ایشان شده و به قدرت و اقتدار اقیانوس وار ایشان پی می‌برد و ایشان را عیسای زمانه می‌داند؛ اما اشخاصی همچون میر حسین موسوی -که ادعای آشنایی سی ساله با ولایت فقیه و انقلاب را دارند- در این سی سال هنوز نفهمیده‌اند که « با وجود حکیم بزرگی که در ایران به حکومت نشسته است، هیچ خطری متوجه ایران نیست» و بعد از گذشت سی سال هنوز هم دست در دست دوستان خارجی درصدد براندازی نرم و به راه انداختن انقلاب مخملی هستند!؟
چرا با اینکه یک شهروند روسی به تعریف و تمجید از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد، اما این افراد همچنان اسرار بر بی‌قانونی و لاابالی‌گری دارند!؟ مگر بعد از گذشت سی سال و مشاهده انواع مشکلات - از جنگ نظامی و فرهنگی گرفته تا هزاران تحریم تا خیانت های داخلی و وقایعی همچون 18 تیر، تحصن و استعفای نمایندگان مجلس و...- هنوز معنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را نفهمیده اند!؟
آیا آقایان بعد از گذشت سی سال هنوز هم فکر می‌کنند با صدور چند شماره بیانیه و حمایت از مشتی ولگرد و اغتشاش‌گر، می‌توانند نظام اسلامی را سرنگون کنند، حال آنکه سکانداری این نظام در دستان توانمند شخصیت فرزانه‌ای همچون مقام معظم رهبری است، که ولایتش ادامه ولایت یازده معصوم شهید و در سایه ولایت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است؟

بی شک پوتین خیلی بیشتر از موسوی می‌فهمد.






: لینک‌های دوستان :

دانلود آهنگ جدید

لیموب، طراحی سایت

فروشگاه لیمواستور

قرار دادن لینک های فوق در وبلاگ، به معنی تأیید محتوای آن ها نمی‌باشد.