• وبلاگ : كبوترانه
  • يادداشت : ابزار تهاجم فرهنگي عليه انقلاب اسلامي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    پاسخي كه در وبلاگ دوستمون (آدمكها) نوشتم:

    سلام

    قبل از هر چيز بايد يه نكته اي رو درباره مرد محبوبتون عرض كنم و اون اينكه آقاي دكتر خاتمي در حوزه فقط در سطح مقدماتي درس خوندن. تا جايي كه فقط بتونند ملبس شوند پس جايز نيست از عبارت معظم«آيت الله » براي ايشان استفاده كنيد.

    در ثاني پاسخي كه جنابعالي لحاظ فرموديد اين ضرب المثل كه ميگه :«كافر همه را به كيش خود پندارد » را در ذهن من تداعي كرد و به عبارتي تو كه لالايي بلدي چرا خوابت نمي بره ؟ شما منو با لفظ بي ادب خطاب فرموده ايد كه نشان از بي ادبي جنابعالي دارد.

    راجع به اظهارات شما در مورد اسلامي بودن دولت سيد عزيز نيز نبايد اين نكته را از ياد ببريم كه در دولت محمد خاتمي بود كه روزنامه هاي وابسته به دولت از هر گونه توهين به مقدسات و اسلام دريغ نكردند تا آنجا كه نوشتند واقعه كربلا فقط بر سر اختلاف امام حسين و يزيد بر سر تصاحب يك زن بود و يا در جايي ديگر با كمال پر رويي نوشتند امكان نقد خدا وجود دارد چه برسد به نقد ولايت فقيه.

    واقعاً وقتي در مورد مطالب بالا فكر مي كردم عرق شرم بر پيشاني ام مي نشست و ديگر............

    در مورد مونتاژ عكس و فيلم مذكور نيز توصيه مي كنم صفحه 261 پيام نما را كه مربوط به عناوين روزنامه هاي خارجي است مطالعه فرماييد. درست روز بعد از واقعه شرم بر انگيز مصاحفه دكتر با زنان نامحرم يك روزنامه ايتاليايي و يك روزناه كويتي به اين موضوع اشاره كردند (قابل توجه اونايي كه رسانه هاي داخلي رو قبول ندارن)

    و اما در مورد مصاحفه با زنان نامحرم به عنوان مصلحت كشور نبايد من هيچ بحثي با شما داشته باشم چرا كه هر كاري يه كارشناسي دارد و در اين مورد نيز بايد به نظرات مراجع معظم تقليد رجوع كنيم.

    دوست عزيزم

    در آخر به عنوان برادر كوچكترتان توصيه مي كنم كه به هر قيمت و به هر نحوي از يك نفر حمايت نكنيد. يادمان باشد كه مهمتر از خاتمي و احمدي نژاد اسلام عزيز ماست ونبايد به خاطر دفاع از يك شخص همه چيز حتي اسلام را زير سوال ببريم. به هر حال واقعاً بايد به غربت دين و هر آنچه با دين در ارتباط است گريست كه سيد اين دين به خود اجازه اين عمل شرم آور را ميدهد.

    خداوندا از تو مي خواهم كه صراط مستقيم خود را بر ما بنماياني و ما را هدايت فرمايي.

    يا حق